COLOURS

Tänkte bara tipsa(hahahah) lite om denna paletten med ögonskyggor! Dock blev det väldigt dåliga bilder, tänkte ta i solljuset annars men jag kom hem nyss typ. Den har alla möljiga snygga party färger man kan hitta och sitter hela dagen/kvällen! Jag tycker det är jättekul med smink och sånt och matchar oftas ögonskuggan med färgerna jag har på kläderna. Med denna palettern är jag aldrig orolig över att någon inte ska finnas, det gör det! Om inte blandar jag två färger bara.
Den är från H&M men jag vet dock inte vad den kostade för jag fick den i julklapp. Men jag skulle tippa på runt 100 lappen.

Kommentarer
Postat av: marie

Den har jag oxå!!! Snygga färger

2011-03-26 @ 21:26:07
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: moster

Hon kan konsten att välja julklappar min goda tjej och din lilla kusin!! Kul att du gillar den.



puss

moster

2011-03-28 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0