Tjabba Tjena

Gud alltså jag bara undrar.. Jag har nysit(heter det så?), varit täppt i näsan och huvudet har känts som det väger 25 kg, så har det varit sedan tisdags för mig. As jobbigt! När jag är ute och går med Romeo blir jag anfådd efter typ 10 minuter och jag andas sådär mysko ni vet, så som det låter när man är jättesjuk. Snyggt Carro, snyggt.
Iaf så  vaknade jag runt 06:11 idag av världens host attack och över att morgon solen lyser rätt in igenom mitt fönster, jättekul kommer vakna såhär tidigt varje morgon typ ända fram till sommarlovet + det också.
Nu tror jag att jag ska åka med mamma och Emelie till Partille, hon ska spela handbollsmatch där. Sedan får vi se va som händer idag. Ska iaf tipsa om en grej sen.
Later!
En bild på Romeo från sommaren 2009 tror jag.. Ge mig sommar nuuu!!

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om trailern till filmen Insidious? :)

Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

hoppas att du får en solig lördag :)

2011-03-26 @ 14:04:51
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg :)

2011-03-26 @ 18:40:35
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0